32 роки тому, 15 лютого 1989 року, відбулося виведення війск з Афганістану. На честь цієї події в поточному році на підприємстві ПрАТ "ДТРЗ" були проведені урочисті заходи з приводу Дня вшанування участників бойових дій на території інших держав. Керівництвом заводу в святкових обставинах відбулося привітання участників тих пам'ятных, визначних подій. Воїнам-интернаціоналістам було вручено пам'ятні подарунки и відзначено їх вклад в послідуюче суспільне життя країни.

Історія ПрАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» веде свій початок з розвитком залізничного сполучення на сході України та у Придніпров’ї, а саме з липня 1886 року, коли почали роботу Головні майстерні Катеринінської залізниці. Підприємство, як зараз кажуть, «з нуля» було побудовано у м. Катеринослав (зараз м. Дніпро), а вже з 1886 року почався ремонт паровозів та вагонів дороги. Потім майже 80 років підприємство спеціалізувалося на ремонті тепловозів та супутніх ремонтах. Але промисловість поступово відмовлялася від застарілих паровозів на користь більш потужних та сучасних тепловозів. Тому перед колективом підприємства постала нелегка задача повністю переорієнтувати виробництво. І вже 21 жовтня 1965 р. наказом Міністерства шляхів сполучення СРСР, у зв’язку зі зміною профілю роботи, Дніпропетровський паровозоремонтний завод був перейменований у тепловозоремонтний – ДТРЗ. Фактично з другого півріччя 1965 р. завод перейшов на ремонт тепловозів серії ТЕ-3. За п’ятдесятирічний період колектив заводу опанував ремонт 14-ти серій тепловозів і їх модифікацій, а загальна кількість відремонтованих тепловозів за цей період склала 22087 секцій. Пік ремонту припав на 1983 рік, напередодні 100 річного ювілею заводу 711 секцій. Щомісячно підприємство закривало по 58-60 секцій 2ТЕ10Л, 2ТЕ10В, ТЕМ-1, ТЕМ-2. Зараз підприємство ремонтує по 5 секцій серій тепловозів ЧМЕ-3, ЧМЕ-3Е, ЧМЕ-3Т, але плани у колективу тепловозоремонтників більш амбітні. Наприклад, в жовті 2020 р. на ремонт було подано 6 секцій 2ТЕ116. В 2019 році на підприємстві опанували ремонт вагонних уповільнювачів КЗ-ЗПК і КЗ-5ПК. На сьогодні 9 уповільнювачів вже відправлені замовникам з Придніпровської, Одеської, Південної та Південно-західної залізниць. Це не перша дата в історії заводу, біографію якого створює його колектив. Вітаємо працівників заводу з цією датою та бажаємо реалізації всіх амбітних планів!

22-23 вересня на базі спортивного комплексу «Мотор-Січ» м. Запоріжжя був проведений турнір з футзалу «Запорізька осінь 2020». Турнір був ініційований та проведений за підтримки адміністрації ПрАТ «Запорізькій електровозоремонтний завод», первинної профспілкової організації номінальних хазяїв турніру та адміністрацій та профспілок гостей. У гості до запорізьких колег завітали і наші хлопці. Всього у турнірі прийняло участь чотири команди: запорізького та львівського електровороземонтних заводів, київського електровагоноремонтного заводу та дніпропетровського тепловозоремонтного заводу.
Матчі проходили на сучасній арені спортивного комплексу «Мотор-Січ», яка бачила матчі різного рівня, в тому числі і міжнародні. Аматорським командам залізничників було приємно долучитися до ігор на цій арені та почувати себе на рівні з гравцями матчів ліги чемпіонів, першостей України та області.
Ігри проходили напружено, кожна команда була націлена виключно на перемогу, ніхто не грав на утримання рахунку. За результатами матчів кубок переможців турніру не покине Запоріжжя. Команда хазяїв, що виграла всі три матчі стала абсолютним переможцем турніру. Вітаємо колег та бажаємо подальших перемог та досягнень.
Даний турнір ще раз підкреслив важливість здорового способу життя, спорту, командної гри для перемоги не тільки на футбольному полі, а і на виробництві. Сподіваємося, що це не останнє змагання між підприємствами АТ «Укрзалізниця» і співпраця та кооперація будуть тільки поглиблюватися.
Дякуємо нашим працівникам, які гідно виступили і привезли на підприємство кубок учасника змагань. Сподіваємося що їх приклад почне нову спортивну сторінку в історії заводу.
Склад нашої команди:
Бабенко І.С. - перший інженер із впровадження нової техніки і технології, Ігнатенко М.С. - заступник начальника електроапаратного цеху, Рибкін О.П. - інженер із зварювання конструкторсько-технологічного відділу, Шаля Є.І. - начальник дільниці механоскладального цеху, Завальний О.П. - майстер виробничої дільниці механоскладального цеху, Прокудін М.М. - інженер-технолог 1 кат. відділу підготовки ремонту, Каіра В.М. - слюсар-електрик з ремонту електроустаткування тепловозів електроапаратного цеху, Шрамко В.А. - фрезерувальник механоскладального цеху, Заїка О.С. - старший майстер електроапаратного цеху. Висловлюємо подяку первинній профспілковій організації та адміністрації ПрАТ «ДТРЗ» за допомогу в організації участі нашої команди у турнірі.

13.08.2020 року у Львові відбулася нарада з питань підведення підсумків роботи ПрАТ “ДТРЗ”, “ЗЕРЗ”, “ЛЛРЗ” за І півріччя 2020 року, очікуване виконання показників за 2020 рік та перспективи на 2021 рік. На нараді були присутні: Член правління АТ “Укрзалізниця”, Голова Наглядової Ради ПрАТ “ЛЛРЗ”, ПрАТ “ЗЕРЗ”, ПрАТ “ДТРЗ” Франтішек Буреш Член Наглядової Ради ПрАТ “ЛЛРЗ” Асаулюк К.В. Директор Департаменту локомотивного господарства АТ “Укрзалізниця” Павлов С.А. Т.в.о. Голови правління ПрАТ “ЛЛРЗ” Стадницький О.М. Член правління ПрАТ “ЛЛРЗ” Тіщенко М.М. Директор з виробництва ПрАТ “ЛЛРЗ” Лесик В.Й. Директор з комерційних питань ПрАТ “ЛЛРЗ” Карапозюк О.С. Головний інженер ПрАТ “ЛЛРЗ” Груник А.І. Голова правління ПрАТ “ЗЕРЗ” Головащенко О.А. Директор з комерційних питань ПрАТ “ЗЕРЗ” Шостак Я.В. Головний інженер ПрАТ “ЗЕРЗ” Тринц А.Л. Т.в.о. голови правління ПрАТ “ДТРЗ” Димитрієнко Д.М. Член правління ПрАТ “ДТРЗ” Філіпов Ю.О. Т.в.о. голови правління ПрАТ “ДТРЗ” Димитрієнко Д.М. надав звіт ПрАТ “ДТРЗ” за результатами роботи І півріччя 2020 року та зазначив, що основним пріоритетом в роботі Товариства було безумовне виконання договірних зобов’язань по капітальному ремонту ТРС та лінійного обладнання. За І півріччя 2020 року випущено товарної продукції на суму 279 917 тис. грн. Відремонтовано 25 тепловозів на суму 245 816 тис. грн; 89 колісних пар на суму 6 861 тис. грн, 174 одиниць лінійного обладнання на суму 19 936 тис. грн та іншої продукції на суму 7 304 тис. грн. За підсумками роботи отримано чистий прибуток в розмірі 33 776 тис. грн. Середньооблікова чисельність за І півріччя 2020 року склала 851 особа. Середньомісячна заробітна плата за І півріччя 2020 року склала 11 895 грн. Очікуване виконання договірних зобов’язань по ремонту ТРС та лінійного обладнання у 2020 році складе 100%. На друге півріччя 2020 року укладені договори на ремонт тепловозів. План ремонту тепловозів на друге півріччя по підприємству – 31 тепловоз, колісних пар – 110 кол. пар, лінійного обладнання – 259 од.
21.08.2020 року була проведена нарада на ПрАТ «ДТРЗ» стосовно поточних питань по капітальному ремонту ТРС та лінійного обладнання в умовах афілійованих підприємств у 2020 році. На нараді були присутні: Керівник проекту департаменту локомотивного господарства АТ «Укрзалізниця»; Богданов О.Б. – головуючий; Заступник директора виконавчого регіональної філії з рухомого складу «Південно-Західна залізниця» - Лоза О.П.; Заступник директора регіональної філії з рухомого складу «Південна залізниця» - Михайленко О.В.; Заступник директора регіональної філії з рухомого складу і матеріально-технічного постачання «Одеська залізниця» – Петренко О.І. Заступник директора регіональної філії з рухомого складу «Придніпровська залізниця» – Черепанов І. С. Голова правління ПрАТ «ЗЕРЗ» – Головащенко О.А. Член правління ПрАТ «ЗЕРЗ» – Леорда А.А. Т.в.о. голови правління ПрАТ «ЛЛРЗ» Стадницький О.М. Т.з.п. голови правління ПрАТ «ДТРЗ» – Димитрієнко Д.М. Директор з виробництва ПрАТ «ЗЕРЗ» – Горелов В.В. Директор з виробництва ПрАТ «ДТРЗ» – Ярош С.П. Директор з комерційних питань ПрАТ «ДТРЗ» – Чередник П.І. Головний інженер ПрАТ «ДТРЗ» – Ничипоренко О.В. Розглядалися наступні питання : - взаємодія приватних акціонерних товариств та регіональних філій АТ «Укрзалізниця» щодо капітального ремонту ТРС та лінійного обладнання; - питання договірної роботи; - концепція реформування локомотивного господарства відносно ПрАТ. Присутніми обговорено питання щодо неможливості використання ремонтного фонду при ремонті тепловозів/електровозів лінійного обладнання по укладеним договорам, питання процесу організації оплати праці, зазначено про необхідність перегляду єдиної системи оплати праці, визначена проблема рахунків на попередню оплату.
2 липня 2020р. в ході інтерв’ю Центру транспортних стратегій т.в.о. голови правління ПрАТ «ДТРЗ» Димитрієнко Дмитро Миколайович поділився планами підприємства на майбутнє та відповів на ряд питань щодо фактичного стану заводу. Під керівництвом Димитрієнка Д.М. підприємству вдалося погасити значну суму податкового боргу в розмірі 14,8 млн. грн., розпочато процес підготовки реалізації непрофільних активів і переведення на аутсорсинг ряду процесів (наприклад, охорони), що дозволить знизити витрати. З низкою кредиторів, перед якими у підприємства була прострочена заборгованість, вдалося укласти мирові угоди, що дозволить у подальшому уникнути штрафних санкцій на 2млн.грн. Підприємство продовжує роботу щодо постановки на виробництво колодки гальмівного типу ЧС. "Укрзализниця" має нагальну потребу в колодках в кількості 4-5 тис. штук на місяць. Зараз компанія закуповує колодки у сторонніх организацій, де має місце проблема з якістю та постачанням. Тому УЗ має бажання і потребу виробляти їх на власних підприємствах. Для заводу це досить цікаво, оскільки є можливість розвивати ливарний цех, який ніколи не був прибутковим. Сосовно правової та фінансової сфери Димитрієнко Д.М. зазначив, що проводиться активна робота для мінімізації юридичних ризиків арешту активів за рішенням судів, повернення раніше отриманої фінансової допомоги від «Укрзализниці» у межах виконання відновленої програми поновлення платоспроможності до кінця 2021 року. В інтерв’ю також йшлося про плани освоєння капітального ремонту магістральних тепловозів з модернізацією та ремоторизацією ( в стратегічному партнерстві з CZ Loko и ABC Diesel). До 2023 року планується збільшити об’єми до 120 секцій на рік (при поточних 40).
ДТРЗ, 2018 г.